fredag 4 juni 2010

Avslutningar

Åkte hem i Torsdags. Som skrivet innan så var det bitterljuvt. Och visst hög det till lite i hjärtat när jag fick krama alla hej då!
Så idag, Fredag. Vi hade avslutning..blev inte riktigt som vi tänkt oss utan så här såg det ut:
IMG_0515
Va fan…
Jag och Maria
DSC_0001 (2)
Sen åkte jag och Daniel ut till Tidö slott! Några pics därifrån och dessa tog jag:
DSC_0051
DSC_0056
DSC_0062
DSC_0059
Och dessa tog Daniel:
DSC_0027
DSC_0069
Och denna togs vid en kyrkruin i närheten av Tidö slott:
DSC_0013 Som examens gåva så piercade jag mej idag, två skindrivers lodrätt i nacken =) awesome!
 

2 kommentarer:

Johanna Halén sa...

Åh vad snyggt med skindrivers där. Har däremot hört att det ska vara faligt för det sitter massa nerver där. Men det kanske bara är bull.. Eller så kanske det är Anchers som är värre... Det är ju större platta på dom. Det är ju assnyggt!!!

Sara sa...

Aldrig hört om nerver och sånt! Men det är ju svårare att läka med en Anch än en skindriver.
Det är jätte fint, bara längtar tills det läker så jag kan visa upp det för världen =)