onsdag 16 juni 2010

Männen i mitt liv

En varm solig morgon i väntan på bussen:
IMG_0517

Min älskade lillebror har köpt bil, en Citroën kombi –04. Han köpte den från samma ställe jag och Daniel köpte våran.
Var ju tvungen att ta kort på männen i mitt liv:
IMG_0520 IMG_0522 Fick träffa Freddan och pappa i typ 15 min men det var gott att se dem, saknar ju dem. (kall jävla dag igår btw)

Trött är jag. Det är en omställning att jobba heltid med fullt ansvar. Men roligt är det! Känner mej som 95 år när jag går och lägger mej vid 20:45 men fan va skönt det är att kunna vakna 05.45 och inte känna sig som ett vrak! Är väl en sån som behöver min 8-9 timmar sömn för att må bra.

Helgen närmar sig. Tror att vädret kommer avgöra vilket äventyr det blir, men något skoj blir det säkerligen!
 

Inga kommentarer: