onsdag 2 juni 2010

Dagen 3

Huvudet bara snurrar. Är fortfarande blockad inför 12 stegets andliga sida. Det kan ju vara så enkelt som det inte är en metod för mej. Men fan, det är ju en sådan jäklans bra metod. Grr.
Under sådana här kursen måste man se in i sig själv. Det som jag ser är jag trygg med.
Nu ser jag förändringarna jag lovade mej själv att göra från dagarna i Forsa. Bli av med energitjuvar, få balans och följa min inre röst, göra det som känns rätt för mig. Och nu kan jag äntligen se att det hänt något i mej, nu är jag där och lever så. Jag känner mej som Sara. Har vissa saker som jag ska jobba på, släppa in människor!
Men faaaaaaaan va skönt att äntligen blivit av med det mörka!
 
Imorgon åker jag hem. Och det i sig känns bitterljuvt. Har fått vara i en otrolig klass. Och det är högt i tak, man delar med sig och värnar om! Åh man får skratta en massa. Kommer sakna dem så mkt!
Jag längtar hem, till mitt batteri! Bitterljuvhet…
 

Inga kommentarer: