fredag 18 juni 2010

Helg

Äntligen helg!
Veckan har gått snabbt ändå. Haft frukosten på Stallet (personal turas om att ordna frukost) och har börjat en halvtimme tidigare. Jag har ju den bästa killen. Han går upp tidigt varje morgon för att köra mej dit så jag får sova längre. Det är kärlek!

Känner att mitt intresse har väcks för fotografering igen. Fotade mkt när jag gick estet i Ludvika. Vi fick framkalla själva och hade riktigt fina kameror. Tyckte att det var grymt kul och fick faktiskt en del bra pics.  Att få vara kreativ är ett andningshål för mej, skönt att förlora sig i något man får göra bara för sig själv. Jag kan stänga ut alla problem och alla måsten när jag fotar, gör smycken eller målar. Måste bara finna tiden och nog orken till det, man är ju en trött sak.

Helgen, ja vädret ska ju inte vara det bästa tydligen så det blir nog hemmamys. Ska väl städa och pyssla med hemmet tror jag! Sova haha ååååååååhh va härligt med sovmornar! VM kommer ses…börjar dock bli lite mer intresserad nu eftersom jag sett nästan alla matcher! Men säg inget till Daniel ;)
 
Over and out
 

Inga kommentarer: