onsdag 9 juni 2010

Tid

Bara en notis. Fick höra att någon blivit kränkt av det jag har skrivit i min blogg. Varför har man tagit åt sig från första början undrar jag mest. Så jag lägger ut en varning, lite som man gör på köp kaffemuggar att innehållet kan vara het och bränna. Om du är av en lätt kränkt personlighet, sluta läs min blogg för det kanske kan finnas saker som du kan ta åt dej av!

Fick min arbetsmobil idag, en Nokia. Nu måste jag bara lista ut hur i fanken jag ska komma ihåg att ta med den och min andra privata mobil, dagens små bekymmer!
Och dessutom köpt vettiga jobbar skor! Inte snygga för fem öre men fantastiskt funktionella! Känner att jag växte med 10 år *skrattar*

Och vi har fått våran första böter! *sigh* men det är bara att inse att vi måste skaffa oss en parkeringsplats. Lite naiv från början att tro att bilen kunde stå på gästparkeringen. Haha inte alltid kul med första saker!
Så nu har vi en egen plats! Nå´de den bil som smygparkerar på den ;)
 
Mjukglass, fantastiskt gott! Fan vart hittar man det i Västerås? Måste jag åka till Strömsholm, för det skulle jag lätt göra haha!
 

Inga kommentarer: