lördag 3 april 2010

Påsk

Mor och Far kom förbi, hade med sig tulpaner och bakelser =). Det var en kort men lagom visit.
Påsken har firats här med en lugn dag. Tog sovmorgon, fikade och sen åt jag och Daniel massa påskmat. Så nu är jag trött på´tt som tur är så är nästa omgång vid Midsommar och det är ju trots allt ett tag till dess!

Känner mej bättre, att kroppen mår bättre. Huvudvärken är borta, den otroliga tröttheten börjar bli bättre…det verkar gå åt rätt håll. Det är skönt att börja känna sig mer normal igen, som man borde må.  Förhoppningsvis håller detta i sig och jag får må bra nu ett bra tag framåt. Jag jobbar för det iaf.

Sen har jag nog blivit överförtjust i korv med bröd, kycklinggrillkorv ska det vara! Åhh det är såå gott! Mums, om jag hade det hemma nu så skulle jag lätt äta en eller två =D
 
 

Inga kommentarer: