fredag 23 april 2010

Hemma

Kom hem till borgen! Helt slut är jag, men nu är jag ART instruktör! Ganska jävla stolt är man ju!
Även om man är trött nu så är jag upplyft! De människorna vi har i våran klass är fantastiska. Det är ofta jag känt mej som udda ut bland människor men där uppe är jag bland människor som SER mej. Inte för att jag känner att de vänner jag har här nere inte ser mej, det gör ni! Ni rockar! Men att få vara bland dessa kvinnor ger mkt! Önskar att jag kunde få träffa dem oftare.
Varje gång jag varit där uppe så har jag lärt mej en ny sak med mej. Det jag har insett denna resa är att jag är på den vägen jag vill vara! Jag följer mina mål, jag lever som jag behöver (balanserat) och jag har de människorna jag vill ha i mitt liv. Och detta har gjort mej trygg.

Nu ska jag vara själv hemma ett par dagar. Känns lite skumt, har vant mej med Daniels närvaro och tycker ju så hemskt mkt om den. Så nu kör jag på ego grejjer hela helgen! Ikväll, film och mys med filmer JAG tycker om hihi och i morgon ner på stan och unna mej nått. Hem till Cattis på tjejkväll. Söndag ska jag läsa en vanlig bok som inte har med någon utbildning att göra och äta en stor jäkla skål popcorn! 
Måndag är det Stallet som vanligt!

 

Inga kommentarer: