onsdag 21 april 2010

Bildbevis

Kom till Hudik/Hassela på tisdag. Ähm..jag är seg och trött som f*n som min skrift är inte som den bör!v Så jag öser på med bilder från dels bilresan och boendet som vi var på.
Maria och jag stannande på en vägkrog vid Haksta. Sällan skådat sådan hemsk inredning! Skrattade massor =)
IMG_0094
IMG_0095
We were here, bildbevis
IMG_0100
3 av oss fick inte plats i stora huset som vi skulle sova i så vi fick våran egna stuga
Anja
IMG_0104
Teresa
IMG_0108
Maria sov inte i våran stuga, hon fick minsann vara i huset, men vi lät henne vara med oss en stund =)
IMG_0109 Inne i huset så hade vi två modiga tjejer som vågade klippa hår. Christina som är modig för hon inte klippt hår allt för ofta och vågar klippa Camilla och Camilla är modig för hon vågar bli klippt av en lekman ;) Fint blev det iaf!
IMG_0111 Lille stugan för oss yngsta
IMG_0113 Huset för de äldre :P
IMG_0114 Våran föreläsare, han som är chef på Hassela kollektivet, här berättar han om subtila meddelande i vår vardag om droger
IMG_0116
I morgon har vi ART, redovisning och skrivning!
Borde plugga men det är tilt i skallen atm.
Får se hur det går, men bilder kommer jag ha iaf.

Ps Saknar min kille!
IMG_0088
 

Inga kommentarer: