torsdag 29 april 2010

En notis

Allvarligt mitt kära x, nu är du bra jävla löjlig!
1.Om du hade någon stake så prata MED mej istället för OM mej!
2. Sluta skriv eller kontakta mej om du inte vill ha kontakt, det är ju hela tiden du som kontaktar mej! Sluta, du beter dej som en martyr!
3.Jag känner inte den du är nu, den jag kände skulle inte agera så pass falsk som du gör. Umgås med folk du snacka så jäklans massa skit om.
4. Jag har inte sagt eller gjort nånting för att människor ska ta avstånd från dej, om de har gjort det så är det enbart mellan dej och dem. Jag har endast önskat dej gott, vilket jag fortfarande gör. Men fan heller att jag behöver ta skit för saker jag inte har att göra med.

Detta hade du och jag kunnat prata om i lugn och ro oss imellan, men istället beter du dej och skriker varg istället. Jag har varken tid eller lust att ens hålla igång detta patetiska drama, det får du ensam stå kvar i. Jag är över det! Och med detta så sätter jag punkt för det hela, rekommenderar att du gör samma sak.

Inga kommentarer: