söndag 9 november 2008

Jahaa..Söndag





Så var det Söndag, slutet på min lediga helg. Känns inte alls som om jag har varit ledig, känns mer som om jag har blivit lurad. Va fan allt skit som kan hända har hänt under denna helg och som man får fixa lixom. Först nu, Söndagkväll är alla lösa trådar knutna och frid o fröjd (för alla andra). Jag är helt slut, j*vla j*vla skit helg.

Min Söndags resume: Människor är själviska, inget nytt under solen? eller? Jag har märkt att jag är trött på debatter och diskussioner om samhället och dess invånare. Tror mkt att det beror på vad jag jobbar med, det är sällan jag känner så starkt om debatter så jag vill sitta med folk och diskutera det. Ge mej thé och prata om Oprahs nya bokfavvis eller vilken raskatt som är sötast. Jag är överj*vligt trött på samhällets problem, jag ser dem var dag och hur folk hellre talar om dem än gör nått åt det. Sluta bara prata, gör!

Jag har fixat vintermys i mina fönster! Och visar min soffa, mitt underverk.

1 kommentar:

Erika sa...

Men du...vad har hänt egentligen?
Åh ..vad jag håller med dig Vi kanske ska skapa ett GÖR- parti!
E du på? =)
Ses imorgon min sköna böna!