onsdag 12 november 2008

Regnig dag idag

Jag känner mej tom inuti, med var..hur det går ihop men så är det. Har ingen lust att vara social, vill helst bara ligga och kolla upp i taket och låta tiden snigla sig fram. Nu undrar ni säkert vad som hänt, ja bra fråga...allt och inget. Man har en viss mängd energi. Mkt av den går till de behövande i jobbet, resten ska fördelas över familj och vänner. Problemet eller de som har hänt att för många har behövt mej, min hjälp, öra, tålamod, problemlöseri m.m men nog glömt att jag behöver lite tillbaka. Jaja detta händer lite då och då. Resultatet är hur jag känner mej nu. Därför ska jag försöka ta min arma lediga Torsdag och bara chilla, jag hoppas att det blir lugnt men jag tror inte det. Empati kan vara en jäkla curse!

Center med tuttifrutti smak var inte så jäkla gott =/inte gott alls

1 kommentar:

Erika sa...

Åh min vän....
Du får inte låta andra drenera dig!! Kom ihåg att du ska leva oxå. Jag säger som ngn sa till mig... kom ihåg att du är inte älskad för vad du GÖR utan för vem du ÄR!!
Om människor i din omgivning inte låter dig må dåligt och inte låter dig inte orka är det inget att ha...

Du är underbar Sara och betyder sååå mycket för mig oavsett om du är trött och bara vill stirra i taket. Kram