söndag 16 november 2008

Jag ser de snöar!







Har haft en liten hemmafest med grabbarna Grus. Det var tänkt att vi skulle ut på krogen men när vi väl skulle gå så kom vi fram till att pizza och filmen "Robotar" är ju bra mkt roligare, så vart det!

Har väl inte så mycket att berätta om veckan, har gått på sparlåga. Klarade min Psykiatri tenta, vilket känns kanon. Men sen är det inte så mkt mer.
Så min Söndagsresume: Man har sina perioder med upp och ner, jag har väl en neråt just nu. Fast det känns helt okej, det är befriande på nått sätt att inte orka, att välja att stanna hemma osv. Jag trivs i min soffa.

I veckan så ser det ut: Jag har en tenta, kriminalvård. Pluggat alldeles för lite till den så vi får se hur det går. KBT i morgon Måndag, kommer nog att smita efter halva dagen. Just denna KBT kurs ger mej inte så himla mkt måste jag erkänna. Jag har nån konstig lektion på Fredag..dokument tror jag. Och jag jobbar hela helgen!

1 kommentar:

Erika sa...

vem är snyggingen?? =)