torsdag 6 november 2008

S som i saker










Jag vet att saker/ting inte gör en bättre men vissa saker får en att må lite bättre, sätter en guldkant i den grå vardagen. Så jag slänger upp några bilder på några ting som gör den guldkanten i min vardag.
Sen tog jag med mina katter, som jag älskar över allt annat (de är inga ting, de är mina babys). Hon som ligger på sängen är min 3 åring, Chi-Chi. Väldigt snäll, ofta för snäll. Lugn och älskar att vara med överallt. Sen har vi Sia min 1½ åring, min lilla vilding. Ingen ligga och mysa katt. Vill gärna bli klappad och myst med men då ska man sitta på golvet och låta henne gå runt en. Hon har sina roligheter för sig och ett smärre matvrak *skratt*

Torsdag, ska jobba idag. Är på den nya enheten och hitills så går det riktigt bra =). Vi får se vad helgen ger, känner mej fortfarande små hängig.

Hoj

2 kommentarer:

Erika sa...

Ha,ha! Ingen....mig skälv isåfall!!

Tack för att du finns! Du är en PÄRLA!!!

Erika sa...

själv*....ha,ha