onsdag 27 februari 2013

Våran dag

Gardinerna funkade och vi (jag och Leo) sov till 8!
Daniel åt upp våran lunch igår kväll och då var han illa tvungen att bjuda sin fru på lunch! Så jag skakade liv i han vid 11 tiden och vi drog till Erikslund! Vi passade då på att gå in på barnens hus för att kolla efter leksaker till Leo som kräver lite mer stimulans och utmaningar! Hittade två perfekta leksaker, den första är klossar i tyg som även är ett pussel vilket är bra när han blir äldre! Enligt tillverkarn är de ifrån 3 månader fram till 3 år! Såna leksaker tycker jag om! Den andra var ett gosedjur som är färgglad och säger cookie och en bunt andra meningar när man trycker på magen! Jag tyckte om den och Leo ler och skrattar så fort den säger nått! Perfa! Nu ligger grabbarna och sover medans jag håller på med middagen! Pulled pork, ett kärleksprojekt som tar 4-6 timmar! Det var dagen det, kvällen vet jag inte för jag är inte synsk :)



Inga kommentarer: