lördag 9 februari 2013

Generation

Det var en lyckad träff i dag! Mina föräldrar, båda bröder och min föräldrars bästa vänner var med och hade en sen födelsedags fika för mig! Vi var också och hälsade på min farmor! Leo la sin utvecklingsfas åt sidan och visade sin ultimata charmiga sida! Så fort han fick ögona på farmor så sken han upp och log åt henne! Det var så himla fint att se dem tillsammans, det var kärlek vid första ögonkast! Min mamma och hennes bästis Rita fightade om vem som skulle hålla Leo, Rita vann varje kamp vilken min mor tyckte var orättvist, hon är ju hans mormor och då har man förtur, Rita missade helt den regeln!
Jag blir så stolt över vår son, han är lika glad och go oavsett vem än som håller honom! Nått vi verkligen uppmuntrar! Fick knappt se han under dagen! Han var ständigt omringad av familj som gullade och underhöll honom! Det är lite lustigt med en bäbis, hur man beter sig! Babyspråk, konstiga miner och gester.
Jag fick en micro, en stor bra jäkel! Har inte haft en sen Andreas flyttade ut och har vant mig med att värma allt på spisen eller ugn och att det tar lång tid. Daniel sa att nu kommer vi bli ännu latare när det gäller maten, det kommer vi nog! Det känns som en lyx med micro :)



Inga kommentarer: