fredag 1 februari 2013

Fredagshäng

Huvudvärken är kvar, har aldrig haft ont i huvudet så här många dagar! Det är liksom migrän huvudvärk som vägrar att försvinna! Så om det är kvar på måndag så ringer jag nog herr doktor!
Igår glömde jag att äta middag (mumsade i mig Rockyroad) så idag åkte vi och åt massa pasta på vårt favvo lunchställe! Fast det ska nog sägas att det är bara favvo när en av kockarna jobbar, han gör maten magiskt och enbart han. Sen vips var det dags för Daniel att gå och jobba natt! Så nu är jag och kidsen (ja Stella är visserligen en hund men hon är också en kid) å vi kikar på amerikanska The Office som jag inte alls tyckte om först men nu jäklar är jag fast! Och Leo tycks somna varje gång vi tittar på just den serien så plus för det! Leo har verkligen börjat prata nu! Man hör skillnad på när han pratar med oss eller om han pratar med sina leksaker i babygymmet! Han kommer att bli professor, visst är jag övertygad om det hursomhelst för jag är hans mamma och allt han gör att genialiskt men jag har aldrig hör en baby på 11 veckor göra så många medvetna ljud som han gör! Professor vid 9 år, han är episk!

Inga kommentarer: