fredag 8 februari 2013

Faser

Ha! Så naiv va jag att jag trodde Leo har en sovperiod! Han sover mkt MEN om han ska somna så måste han ligga på ett speciellt sätt: på sidan, napp i mun, gosedjur i famnen, en filt på kroppen, en på huvudet som täcker ögonen. Om han rör sig minsta lilla och nån av grejerna flyttar på sig, ja då är det en katastrof och killen vägrar somna om! Han äter mindre men oftare, ska vara helst i famnen eller ha alla gosedjur i famnen så han får mumsa på dem! Han tappar humör för minsta lilla vilket är helt nytt, han som var så easy going! Det nog en utvecklingsfas så det är nog övergående! Han är ju ändå 12 veckor idag, så det var dags för en ny fas!
Imorgon ska vi till mina föräldrar, bara över dagen! Det jag verkligen ser fram emot är att träffa farmor! Ska se om jag fångar Leo och henne på kort!

Inga kommentarer: