onsdag 27 februari 2013

Sakta men

Jag börjar må bättre! Trodde febern hade försvunnit men fick tillbaka den igårkväll och har feber nu på morgon men jag mår bättre! Dimman börjar lätta!
Vi var tvingade att köpa stora mörka gardiner till sovrummet igår, det finns inga persienner som passar och solen går upp på den sidan av lgh! Och våran lilleman vaknar med ljuset så det har blivit ett par ofrivilliga tidiga morgnar nu pågrund av det så lösningen blev tjocka gardiner som hjälper mörkret hålla sig kvar lite längre! Och det funkade imorse, istället för 6 tiden fick vi sova till 8 vilken är mkt bättre! Yay!
Fick även med mig ett nagellack igår som jag använde tre kuponger på när jag köpte den så den kostade 25 kr istället för 150 kr! Och Leo tycker verkligen om färgen och ler när han får span på naglarna!



Inga kommentarer: