torsdag 22 december 2011

Tacksam!

Mora var kanon!! Vänner och familj! Fastnade med bilen i snön =)
Och jag är så otroligt tacksam till Daniels familj! De grattade mig både igår och idag, fick skönsång vid sängen i morse med en bricka med svenska flaggan, te och tårtbit! Och presenter! Åh vilka fina presenter jag har fått!! Kokbok med husmanskost (har suktat efter den sååå länge), jätte fina stora ljushållare, en svart porslins dalahäst (velat haft en väldans länge), tofflor, saker till te stunder, pengar! Jisses! Jag blir tårögd när jag tänker på det. Jag menar, presenter så personliga och fina hade jag absolut inte räknat med, för mig var det att få träffa dem och bara vara som var själva gåvan. Otroligt tacksam, tack för att ni gjorde allt detta för mig, det betyder mer än vad ord kan förklara!

Inga kommentarer: