söndag 11 december 2011

Min stylist, Daniel!

Daniel fann denna klänning idag inne på Vila:
image
Perfekt till nyår! Så den fick följa med hem! Om han inte hade sagt åt mig att pröva den så hade jag nog aldrig gjort det. Paljetter skrämmer mig lite, men denna satt perfekt och var inte alls så shiny!
Sen hittade jag en annan klänning som jag försöker frenetiskt hitta en bild på, också från Vila. Den är svart, chiffong och omlott men väldigt speciell i formen, ser ut som en tulpan nästan i kjoldelen. Lite av en 30 tals rikemans brat bad girl mörk/sorg känsla över den…säger er mkt va? Jag ska leta lite till!
Nej hittar den icke, men jag slänger upp en bild i veckan, jag ska ha den på julbordet!
Vila har för övrigt JÄTTE mkt fina kläder nu inför jul och nyår! Om jag hade haft massor med pengar så hade jag nog köpt hem 11 olika plagg lätt…dock vet jag inte när jag skulle ha använt dem?! Aja!
image imageimage
imageimageimage

Inga kommentarer: