tisdag 27 december 2011

Rea?

Mellandags rea..den var väl bättre för? Eller? Två dagar nu har jag varit nere och kikat och det var uselt!! USELT!! Det jag fann var ett par skor till min nyårsklänning och en jacka…thats it!
Imorgon är det dags att jobba igen, två dygn. Julen var helt okej på jobbet, det kändes inte som jul eller min födelsedag och det var det positiva med det hela! Inga krav, inga måsten, ingen stress på att allt ska vara både juligt och födelsedag utan det var en dag på jobbet! Skönt var det även om det låter tråkigt!
När jag kom hem igår hade Daniel städat hela lgh så fint! Fan det finns väl inget bättre? Nystädat och nybäddat :D
Som sagt, jobba två dagar och sen ni, sen är det off till stockholm med Micke och Cia för att fira nyår med klass och strass!
image
Man kan INTE ha för många skor!!!!!

Inga kommentarer: