fredag 9 december 2011

Sammanfattning

Har varit tooook förkyld och utan röst nu ett par dagar! Var hemma från jobbet i helgen. När jag började jobba igen så har jag lyckats smitta en kollega och Daniel så jag tog deras pass (som plåster på såren) så nu är jag ganska så trött!
Nyårsplanerna är klara, vi ska vara med Guttu och Cia på fin middag! Och den 17 dec åker vi till Mora! Jag hoppas att vi kan ta en sväng till Bollnäs för att hälsa på min moster och hennes familj!
Julen närmar sig! Snart har jag och Daniel varit tillsammans i 2 år! Underbart! Tiden går så snabbt!
Nästa vecka ska jag på julbord med jobbet! Jag ÄLSKAR julbord!! ÄLSKAR DET! Har varit tok nöjd hela dagen! Jag har en fin röd/orange klänning som är som gjord för detta tillfälle! Jag ska försöka få med mig min lilla kamera så kan ni se mina kollegor och våra svullna jul magar!
Apropå svullna magar, som jag har gått ner i vikt nu 13 kg!! Nu ser jag det tillomed, det är roligt. Jag har inte vägt denna vikt på 11 år, de ni! Och jag har ju inte gjort något speciellt heller. Äter allt jag vill ha, så jag kan inte ge tips. Vet inte riktigt varför jag går ner i vikt. Jag måste köpa nya byxor snart igen för de jag köpte förra månaden börjar bli för stora! Vi får dock se om inte allt kommer tillbaka efter julens all god mat :D
 Picture0564

Inga kommentarer: