söndag 16 januari 2011

Mysig söndag

Visst är det underbart att ha myskläder och bara chilla en dag, utan några måsten!
Fast den enda mörka molnet på denna mysdag är reklamen på tvn! Va fan, det blir ju bara mer och mer iq befriat. Och en jäkla massa om bantning och dieter, nu får man tydligen inte vara större än 42 i storlek enligt reklamen. Inte konstigt att människor har den synen som de har på sig själva.
Frågan är ju dock hur reklam skadad är man? När man står på Ica och ska välja mellan märken..varför väljer man just de märket? Jag är definitivt reklamskadad när det gäller rengöringsmedel, tvättmedel och sköljmedel, iaf vad jag är medveten om.
Om jag nån dag kommer hem med Alli eller nåt annat bantarskit så lovar jag att tvn kastas ut!
Hamburgartallrik (hemmagjord), film och mys i soffan med min älskling! *Happy camper*

Inga kommentarer: