onsdag 5 januari 2011

Frågor a´60

Antog en utmaning från Sandra , en herrans massa frågor, har inget bättre för mig!

60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? Hela 33 år :O
2. Vem var den senaste personen du träffade? Daniel <3
3. Hur lång är du? 1.77 cm lååånnngg
4. Vilken var den senaste film du såg? 13, elak och grymt bra film.
5. Vem ringde du senast? Försäkringskassan, 1 h 20 min i kö…
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till min lillebror, typ när vi skulle komma till sthlm. Minnet bra men kort.
7. Vad är dagens planer? Komma ut en sväng, göra en potatisgratäng, hämnas på Daniel mohaha
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Vilket som, lika dryga båda två =)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta, 27 år snart typ
10. När såg du senast din mamma? Andra advent!
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med brunt och blått i sig
12. När vaknade du idag? 08.43, kollade mobilen just då.
13. Har du någon gång hittat en katt? Jo, när jag bodde i Mora men det var en evigheten sen.
14. Vilken är din favoritplats? 3 ställen: Våran lgh, Mora och Torpa.

15. Vilken plats föredrar du minst? Arbetsförmedlingen, deprimerande ställe.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Gift, ett par ungar, hus och ett jobb jag älskar att gå till!
17. Vad skrämde dig som barn? Jag var väldigt orädd som barn så inget vad jag kan komma ihåg.
18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel, min humoriska fästman. IMG_0009

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? JA!.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar =)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? På vintern absolut med mys kläder men sommarn nakenfisar jag!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 7 varav Daniel använder max 2, resten har jag runt mig *skrattar*
23. Hur många landskap har du bott i? 3

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nja, jag drack 4 stora öl på rad och spydde av all vätska..räknas det?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Helst barfota!
26. Är du social? Social ensamvarg blir jag kallad för.
27. Vilken är din favoritglass? Snickers i glass form..*dregel* 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av lån och sen resa för resten!
29. Tycker du om kinamat? Ja, mmm va gott det är!

30. Tycker du om kaffe? Islatte är uber gott men annars undviker jag det, koffeinkänslig som bara den.
31. Vad dricker du till frukost? Saft eller oboy haha fyfan.
32. Sover du på någon särskild sida? Vänstersida eller på rygg!
33. Kan du spela poker? Haha nej!
34. Tycker du om att mysa? Jajamensan! Mer mys åt folket.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, vore fånigt att skriva annat! Socker och shopping är min last.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ähm jag tror jag gör det, haha minnet som sagt!
37. Vill du ha barn? Absolut, när tiden är rätt!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och mitt egna påhittade.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Är lite av en veteran!
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, inget kan väl slå våra hav?!.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping...*host*
42. Äger du dyra smycken? Nej, dyra smycken har aldrig varit min grej.
43. Har du någon gång testat att röka? Javisst, slutade röka för 4 ½ år sen. Lång testperiod haha
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Popcorn! Mumma.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj..ähm ja Martin om jag måste välja bara en!
46. Välj ett ärr på din kropp? En på magen som ser ut som en liten myra med 4 ben. Tog bort ett födelsemärke.
47. Vad har du för ringsignal? Harpa, lugn och behaglig.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nja eller nej det har jag inte men det finns i mina föräldras vind.

49. Flirtar du mycket? Nja, uppfattas ofta som flörtig när jag inte är det. Men när jag är det som uppfattar man det inte haha nörd som man är!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ångverket i Västerås.DSC_0034

51. Kan du byta olja på bilen? NEJ, helt lost när det gäller bilar!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej ;D men har man inte ett körkort så..

53. Vilken var den senaste bok du läst? De välvilliga igen, helt uber bra bok!

54. Läser du dagstidningen? Dagligen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej nej skulle inte slösa pengar på sånt.
56. Dansar du i bilen? Hur gör man det??.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P1 *suck* i bilen, Daniels favvo…blää den är TRÅKIG.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min otroligt fula signatur. Borde öva mer på den..
59. När var du i kyrkan senast? I sommars tror jag. Ängsö, vi fotade där.
60. Vilka personer utmanar du? De som känner sig uttråkade ;)

Inga kommentarer: