lördag 22 januari 2011

Blogg

Jag har totalt fastnat för en blogg, Köpstopsbloggen ! Väldigt väldigt inspirerande blogg om en kvinna som 2007 hade ett års köpstopp. Nu förtiden skriver hon mer om tips och ett mer avhållsamt synsätt på konsumtion. Men jag har valt att läsa om 2007 köpstopp som man hittar i arkivet. Jag är fast och sitter nu och sträckläser. Borde lägga ner dator och börja städa undan, mina bröder <3 kommer idag. Men jag kan inte.  Det är så förbannat häftigt att läsa om människor som har mål i livet och inte längre bara pratar om sina mål och drömmer utan förverkligar dem.
Själv har jag bestämt mej för att februari, mars och april så ska jag själv ha köpstopp. Ett år skulle kännas alldeles för avskräckande men 3 månader är ju ingenting! Framförallt nu när jag har bestämt mej för att förverkliga mina mål, kommer behöva pengarna på banken för detta!
Åh jag är så inspirerad så det bara sprakar om mej! 

1 kommentar:

Ann-Christin sa...

Lycka till med ditt köpstopp!