tisdag 11 januari 2011

Ams, funkar den egentligen?

Skulle på jobbfocus “kurs” i 2 timmar idag. Innan jag fick reda på att jag skulle på detta så frågade jag varför, vad ska jag få ut av detta? Hon, handledaren på arbetsförmedlingen kunde inte svara på det men gå det var jag tvungen till! Fine! Så upp tidigt och iväg dit, kom såklart 5 minuter sent *pinsamt*. 1 plågsam tråkig timme sen var det paus. Då kommer hon som håller i det och säger att jag ska inte vara där, är överkvalificerad och undrar mest varför jag sitter där..*urk* Jag fick gå sen! Men man undrar ju, hur jobbar de därborta? De är skyldig mig en timme!

Annars så mår jag bra, gjort gott att jobba lite. Sen idag ringde ett ställe som skulle mycket väl kunna vara mitt drömjobb och ville att jag skulle komma in på intervju nästa vecka :D *IIIiiiiii*
Imorgon ska jag på intervju för kriminalvården, vi får vad det blir av det! Medans har jag jobb via LSS på ett boende, vore skam att klaga!

Hittade min älskade paljettmössa! Bra dag med andra ord!
Picture0194

Inga kommentarer: