onsdag 10 november 2010

Sjuka

Både jag och Daniel är sjuka. Visst suger det när båda är dåliga. Man behöver ju nån som tar hand om en lixom och som alla vet, när killar är sjuka så är de döende.
Bästa är ju att vara sjuk hemma hos familjer. En kopp the, hyrd film och allmänt ompysslad. Just nu är det mer en tävling vem som är sjukast och vem ska göra vad o varför man själv inte ska göra det för man mår ju faktiskt skit! För er info är det jag som får pyssla om mest pga av killars “jag dör av min förskylningssyndrom”.
Men som Dr Phil sa “ Ett förhållande måste klara minst 2 influensor för att ha en trygg grund” och han sa även “Någon måste vara hjälten här”

Vi masade oss iväg till Maxi iaf och köpte hem sånt man behöver för att må bättre! Få se hur länge skiten sitter i!
Picture0677
Ps Jag önskar mig verkligen en sån här just nu:
image
Från OnePiece
 
 

Inga kommentarer: