fredag 5 november 2010

Min dag

Fredagar, älskar dem! Trots att det var mkt på jobbet och fick stresshuvudvärk så hade dagen ljusglimtar!
Daniel kom och åt lunch där och tog kort på personalen på Stallet. Mitt favvokort är på mej och Svenne, han är min stöttepelare på jobbet och ger alltid en kram när man behöver det!
DSC_0090 
Efter jobbet bar det av till Maxi och där hittade en smörgåstårta sin väg in i vår matkasse! Älskar smörgåstårtor!
DSC_0141
Nu enligt tradition så är det fredagsmys! Sitter i mina myskläder och bara njuter av att få vila!
Älskar våran lägenhet! Den är viktig för mig. Ens hem ska ju vara en borg som man känner sig trygg och att den är för just en. Som tur är så har jag och Daniel ganska lika smak på inredning. Själv hatar..eller ogillar jag krom, stål och glas. Värme, trä, textiler, kuddar, olika tavlor med olika motiv, färger i alla dess slag vill jag ha runt omkring mig! Innan nån har lärt känna mig riktigt tror ofta att vårt hem består av svart, avskalat med röda gardiner. De blir förvånande när de kommer hit och hälsar på. Sånt är kul!
 
 

Inga kommentarer: