söndag 7 november 2010

Bilder

Kanske borde döpa om min blogg till bildbloggen. Men att fota har blivit ett intresse vi delar som par och jag vill dela med vårt intresse med er. Det handlar inte om att det är jag på korten, det har jag skrivit förut. Utan det handlar mer om konsten eller kompositionen av bilden. Vi tog nog ca 300 hundra bilder igår. Men jag tänkte visa några till!
Favvobilden:
070
Av alla som blev tagna blev den min favvo! Nu kommer resten av min favvolista!
0166
DSC_0148
003
Sen några från hemma, efter varm choklad och bulle såklart ;)
bra1
DSC_0122 DSC_0097

Daniel blir bara duktigare och duktigare tycker jag!
Som jag har skrivit förut så tar han gärna kort på den som vill, mot en litet arvode för det tycker jag han är värd.
Föresten så kappan jag har på mej är till salu för 250 :-
 
 

Inga kommentarer: