lördag 20 november 2010

Komplex

Ett av mina komplex som jag har/hade i minst 15 var mitt hårfäste. Hade en idiot till pojkvän då som förklarade att jag såg inte klok ut om jag drar bak allt mitt hår i hästsvans. Faktiskt ett av skälen jag skaffade lugg för ett par år sen så jag kunde sätta upp håret utan att “skämmas” för mitt komplex. De komplexet är borta nu, jag har inget att skämmas för, jag är vacker som jag är. Även om jag inte föredrar att dra tillbaka allt hår så jag låter jag iaf inte blir för ett idiotiskt komplex som startade av en kille som var ung och omogen.
Så här ser jag ut naturlig och håret baka draget!
DSC_0011
DSC_0012
DSC_0008 
Jag ska aldrig låter någon få mej att skapa komplex, onödigt och finns ingen mening med att ha det! Cheesy som det låter så är vi vackra alla unika som vi är! Punkt!
 
 

Inga kommentarer: