torsdag 25 november 2010

Blä för torsdagen den 25:e

Mår inge bra! Inget nytt under solen men så är det.
Sen har jag fått frågor om vilka dessa egoistiska fittor är,
ni vet vilka ni är och det är inte ni som har frågat.
Dessa gömmer sig bakom andra. Nog om detta!

Till andra saker! Jag har införskaffat en ryggsäck,
den hittade jag på rean och ska användas till äventyr:
PB240216
PB240218
Fler rea objekt hittades. Ska börja använda färg mer,
måste hitta mer färg kläder och rea är fan ett bra ställe
för svart, grå och vit är alltid taget!
Dessa fann jag iaf:
PB250219
Som är metallic och ser egentligen ut:
PB250223
Sen till min stora förvåning älskar jag verkligen denna:
PB250226
PB250227
Julklapparna är klara redan, i helgen ska vi julpynta!
Haha kommer bli viljorna kamp!
 

Inga kommentarer: