söndag 27 oktober 2013

20132710

Har spenderat helgen hos Helena och Henke i Kilafors! En ren spontan resa och hela helgen har varit grymt mysigt, det är mitt andra hem! Stackars Helena som ständigt får städa efter mig!!
Leo har lekt massa med Jack (4 år) och Sam (1 år). Leo stormtrivs oxå där uppe. Leos tänder gjorde ont och det gjorde honom lite små grinig och mammig men vilken fart det var på honom när Jack och Sam lekte tafatt, åh varför spelade jag inte in det! Leo avgudar Jack! Och Jack, den goa goa ungen sa att det var okej att Leo fick låna honom som storebror under helgen *smälter* Att se barnen tillsammans får mitt hjärta att sjunga!
Resan upp var en smärre mardröm för tåget ifrån Gävle var inställd så jag och Leo hamnade på en överfull ersättningsbuss som skulle köra oss till nån tågstation nånstans. .Leo hade härdsmälta och folk är dumma i huvudet men fram kom vi till slut! Daniel tyckte synd om oss, för hem skulle bli samma krångel så han kom upp och hämtade oss! Trots att han mådde skit (fortfarande bakis från fredagen), min man är underbar helt enkelt!!
Så hem kom vi, Leo var tok lycklig att få se sina böcker och satt hur länge somhelst med dem, skrattandes medans han lekte med varenda en! Han älskar verkligen böcker.
Imorgon är det dags för lång pass så nu ska jag försöka sova lite!

Inga kommentarer: