tisdag 8 oktober 2013

20130810

Puuuh URK och stön! Jag har mått så jäkla skit hela dagen! Vaknade upp imorse (efter en halv natts sömn för Leo mår inte heller bra) och huvudet dunkade, kroppen gjorde ont och jag var nära att spy x antal ggr! Jag har haft såna här dagar förut och det har varit min sjukdom som är boven! Det brukar ge sig efter nån dag eller två, det gäller att vila, äta och vila lite till. 
Vi skulle egentligen ätit middag hos Johanna men både jag och Leo mår pyton och Daniel har börjat snora igen så var vi tvungna att ställa in. Vilket sög, såg fram emot att se Johannas borg! Men mat fick vi, upplagt vackert på en bricka som Daniel åkte och hämtade! Vi satt i soffan, i trasiga myskläder och otvättat hår och mumsade på en tre rättersmiddag! Och så gott det var, makalöst!! Johanna räddade min dag. 
Nu med full mage så ska jag ta ett långt bad med massa lyxiga badoljor och sen ska jag sova! Och förhoppningsvis så slutar min kropp straffa mig och låter mig gå till jobbet. Vi får se!



Inga kommentarer: