måndag 14 oktober 2013

20131410

Idag är det en grå och tråkig måndag, sånt där väder som gör att man helst kryper ner i soffan med nån skön pläd över sig, rykande te som står och väntar på att svalna något och nån generell film eller serie på tv! Men är man på jobbet så får man gå runt i jeans, oöm tröja och lukta handsprit istället! 
Va deprimerande! 
Igår var det fint väder iaf, Leo var ute och fick testa på att gå med gåvagnen och leka med löven! 
Vad händer i veckan? Nja, inte mkt! Jag jobbar helgen och vi har inte planerat något för veckan. Kan tänka mig att det blir nån tur till Maxi och kanske luncha på stan. Får se om jag tar mig till öppna förskolan med Leo, det hänger mkt på min (lustigt nog) dagsform och hur redo jag är för mammamaffian! Det kommer definitivt bli mycket mys med Leo och det är det absolut bästa som finns! 




Inga kommentarer: