måndag 28 maj 2012

Stor tjej

Att kroppen förändras för varje vecka är lite svårt att vänja sig med! Jag tycker om min mage som blir mer och mer rundad och definierad. Men att resten av kroppen förändras den med och så snabbt gör mig överraskad varje gång jag kikar i spegeln, på gott och ont. 6 kilo har jag gått upp, det är inte farligt mycket för att vara i v 18. Barnmorskan räknade att jag minst skulle gå upp 20 kilo!
Men som ni vet (har ju skrivit det ett antal ggr) känner jag mig inte lika fin som jag brukade göra, ser bara en sliten Sara med extra kilon, trollhår, mörka ringar under ögonen och utan gnista. MEN idag blev jag sur på detta, det är ju bara hormonerna som spelar spratt så här ska håret få behandling, måla naglarna och roliga smycken ska letas upp för nu jävlar ska det piffas!
Om Frida Fahrman kan så kan jag!
Vägrar ha “ful”dagar fram till oktober!

Inga kommentarer: