fredag 25 maj 2012

Mini = cute

Barnkläder är ju så söta! Allt är så pytte och det gör det automatiskt att man tycker att det är världs fint! Vi har inte köpt några barnkläder än, väntar till efter rutin ultraljudet (vill veta att allt är som det ska med lillingen innan). Men titta får man ju! Kolla denna från Kappahl:
Vit på ett spädbarn är nog ingen bra idea….men den är ju så fin!
Eller:
Barnkläder - Född Hårdrockare Baby Body
Denna är ju ett måste!
Product_Image
Söt:
S/S BODY RIB ZEBRA

Det finns så mycket så man blir ju tossig och kan roa mig med att kika efter babykläder en fredag som denna! Jag är ju ändå gräsänka hela helgen och måste roa mig med något!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill bara säga att vitt funkar alldeles utmärkt på spädbarn. Värre när de börjar äta mat...

Och, Jag tycker du är jättefin med mage, hår, ja everything!