onsdag 30 maj 2012

Dagen innan

Rutin ultraljudet imorgon! Detta är ultraljudet alla blivande längtar efter och fasar för! Imorgon får man reda på om barnet är friskt, att allt sitter där det ska och om man har tur vad det är för kön!
Jag är bara nervös, ville helst bara få det överstökat! Vill ha en frisk krabat och kommer inte slappna av förrän den har fått en OK stämpel och vågar inte ens tänka om det inte skulle vara okej.. Vi har ju sett lillingen 3 ggr och vissa saker vet vi redan är okej och normalt, så det påminner Daniel mig om!
Så för att tänka positivt och inte bli galen av oroliga tankar sitter jag och kollar på baby saker vi har sagt att vi kan börja inhandla efter ultraljudet!
Jag ÄLSKAR Tummen! När min systerson Jack föddes hittade jag en Tummen-skallra efter mycket letande som jag hade bestämt att han skulle ha redan när han låg i magen! Så självklart vill jag att mitt barn ska ha Tummen också!
Till spjälsängen:
Åh denna vill jag verkligen verkligen ha!
Tummen rockar! Jag hoppas på många Tummen saker i barnrummet!

1 kommentar:

Johanna H sa...

<3