onsdag 23 maj 2012

en onsdag

Alltså, jag är så besviken på min arbetsplats. Det har förvandlats till en negativ plats som inte är rolig att komma till längre!
Annars hämtar jag mig efter händelserika dagar! Hela huvudet snurrar och det känns som att tre dagar bara flög förbi, det var är väl söndag? Nej nej, tydligen är det onsdag!
En sak som kanske bör skrivas ut är att nu har en del frågat efter när bröllopsinbjudningarna kommer. Det gör de inte, iaf inte till den det som jag och Daniel hade planerat från början! Vi har inte råd för jag är gravid och är sjukskriven 50 % och troligtvis snart heltid. Så vi hinner inte få ihop pengarna. Vi älskar såklart varandra och vill gifta oss så snart som möjligt, helst innan lillingen kommer men hur vi kommer göra har vi inte bestämt än.
Om en vecka är det dags för ultraljud! Så spännande, måtte allt vara okej med den! Frågan vi ställer oss är ju såklart ska se vad det blir för en! Kan inte riktigt ställa oss bakom ett nej eller ett ja! Vad tycker ni? Ska ta reda på det? Eller ska vi vänta tills hen kommer ut i världen?
Jag och Stella i veckan:
WP_000206
Tok sover! Hon håller på att gå in i en löp-period och då sover hon konstant innan och efter!
WP_000204
Jag i en tröja som Daniel tyckte var väldans fin men tror att jag bara kan ha två veckor till innan den blir för liten över magen! BAAH den töjer sig…hoppas jag!

Inga kommentarer: