onsdag 29 juni 2011

Vilken dag!

Haft en ur mysig dag med Daniel idag.
Först åkte vi ner på stan och han bjöd mig på lunch, min favvo Vivaldis sallad! Sen gick vi runt på rean och jag hittar ett par grejer för 70 % av priset! Bla dessa:
image
Duo-set med förra årets sommardoft Summer Linen 15 ml och årets sommardoft Summer Escape 15 ml.
Summer Linen är inspirerad av heta, soliga sommardagar då rena och varma fläktar blandas med solmogen citrus. En lättburen, sval, fräsch doft som framkallas av krispig bergamott, italiensk Limoncello och saftiga plommon. Ren, sexig och alltid med den soliga sidan upp.
Summer Escape öppnar med fruktiga noter, med en antydan av kokosnöt och friska oceanvindar. Resultatet - en rolig lätt doft - som för tankarna till strand, klarblått hav, friska vindar och en känsla av solig sommar
”  Yay säger jag bara!
Efter stan åkte vi och tog vårt första dop i år, för mig är det 8 år sen jag badade ute! Jätte mysigt var det, vi låg och lufttorkade på bryggan. Daniel kom med skamliga förslag men genom att jag är dygden själv fick han gott hålla sig ;P Vi fann även en uber billig hängmatta som han satte upp ute på balkongen! Äntligen! Som jag har längtat *weeeii*
Underbar dag!

Inga kommentarer: