onsdag 1 juni 2011

Effektiv

Det har jag sannerligen varit idag!
Har varit och köpt skjorta och slips med älsklingen, som är så sexig i slips *mums*, införskaffat lite mer saker till lördagen och den stora överraskningen, ny parfym!
Min älskade Kenzo Amour tog slut idag, det är min absoluta favorit som jag har haft nu i 4 års tid. Den kunde man ha vid alla livets tillfällen. När jag väntade på Daniel idag så gick jag in på Kicks för för at kika runt. Då luktade jag på Jimmy Choo´s parfym och föll pladask! Den fick lov att följa med hem! Det som förvånade mig är att med parfymer så är jag kräsen, jag vill lukta och vänta, lukta och vänta osv. Det brukar ta mig ett par veckor att komma till ett beslut. Inte denna gång, en effektiv dag!
Har även hunnit med personalmöte, klippt Daniel, lärt mig att knyta slips, testprovat frisyr till lördag och snart jag ta ett bad…mkt effektiv för att vara min halvt som halvt lediga dag! Brukar ligga och softa, köra sköldpadda stilen! Jaja plötsligt händer det antar jag.

Imorgon jobbar jag dygn, sen på fredag ska vi till Maria och Kristian (Daniel vill kolla ljuset och sånt inför bröllopsfotona). Sen ska vi åka ut jag och Daniel å leka lite med Stella!

Jimmy Choo parfymer, så här luktar den:
Det som karaktäriserar Jimmy Choo kvinnan är att det är en urban och trendig kvinna med en stark personlighet. Doften är synonym med femininitet, lyx och stil. En doft som representerar den ultimata kvinnliga accessoaren. Toppnot: Gröna noter, Italiensk apelsin Hjärtnot: Tiger orchidé, Nectar från päron Basnot: Kola, Indonesisk patchouli.
image
Mumma!

Inga kommentarer: