fredag 3 juni 2011

Min Cutie

Min älskade valp! Inte ett uns rumsren, biter på allt, kan inte vara själv, behöver hjälp upp på soffan och kan inte sova själv utan att högt gnälla. Men jisses va vi älskar henne! Hon har vuxit så mkt, mindre valpig mer hund! Hon lär sig ultra snabbt. Jag kan vara ute och gå med henne utan koppel, hon går med en. Och skulle hon halka efter och leka med något kommer hon som ett skott när jag ropar! Hon samlar på ALLT! Trosor, mobilladdare, handdukar, leksaker, mat, påsar m.m tar hon till sin lilla krypin. Just nu är det överfullt där: 3 par trosor, 2 bhar, 1 påse, 1 handduk, bollar, leksak, avokadoskal (hon älskar avokado), räkningar men det är inte nog för Stella, nu är på jakt efter mina skor som hon släpar och kämpar med! Den ska bara till krypinet! När jag kommer hem från jobbet så blir hon helt lyrisk av att se mig och vill bara pussa mig tills jag får skavsår. Hon ger mig så mkt glädje och kärlek som jag inte visste var möjligt. Daniel kallar henne för vår ängel men hon är ingen ängel, dock jävligt nära!
DSC_0049
DSC_0038
DSC_0032
*kärlek*
 

Inga kommentarer: