onsdag 29 december 2010

Underbart

Jag har fått en nytt jobb! Var på intervju idag. Det är KBT med målgrupp inom LSS. De ville att jag skulle börja så snabbt som möjligt. Jag ska börja på timmar, vill känna mig för denna gång och inte kasta mig in i något. Om jag trivs och om de trivs med mig så blir det en fast tjänst.
Framtiden för utvisa, ska på en annan anställningsintervju på måndag och jag fick ett mail om en annan i januari.
Fattar det dock inte, jag var arbetslös i o timmar *skrattar*. Så all oro har nu släppt, jag har en trygghet nu.  En underbar känsla!
Snart ska jag tillbaka dit och träffa personalen, de har möte idag så alla är samlade. Lite nervös är man ju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med nytt jobb men kan du inte förklara förkortningarna för en ovetandes förskollärare som mig??

Sara sa...

LSS, lagen om stöd och service. Det är ett boende för dem med psykiskt funtionshinder. Allt ifrån förståndshandikapp, Asbergers, psykiska sjukdomar m.m =)
Tack så mkt! Och jag säger grattis i förskott till det kommande bröllopet :D och lillen såklart!