fredag 10 december 2010

Tips

Jag är sån som söker mkt på nätet, allt från kläder, smink, hårvård m.m. Och nu ville jag tipsa om två sidor för håret. Mitt hår nu när det börjar bli långt kräver bra produkter och först ut är Eleven. Det finns grejjer som oftast bara kan köpas hos frisören men på Eleven är det 75% billigare ca. Själv har jag skaffat mej:
image
As bra shampo för oss mörkhåriga.Sen balsam som jag fick tips om var skit bra! Shine och skydd produkt hittade jag med samt en bra borste:
image Det finns tillomed hårparfymer på sidan, inget jag prövat men är ni sugna så tryck här!
Sen har vi Maria Nila hos Baresso. Skit bra produkter. Jag har hennes shinespray och saltvattenspray som är så jäkla bra! Luktar mums också!

Blir nog ingen rödhåring. Ekonomin tillåter det inte. Men kanske till våren vem vet! Tycker om mitt mörka hår så mitt hjärta är inte krossat om lite besviken bara.
 

Inga kommentarer: