fredag 10 september 2010

Fredags chill

Eller? Jag har svårt att slappna av och stänga av jobbet. Sitter fortfarande och tänker på mina klienter. Vad som behövs göras, lösningar och om jag gör tillräkligt. Tankarna bara snurrar. Jag drömmer tillomed om jobbet. Måste lära mej att stänga av! Kunde det förut..antar att den stora skillnaden att jag bär ansvaret, som vikarie så hade man ju aldrig 100% ansvar för besluten. Man utförde dem. Jag vet inte än mitt sätt att stänga av, men det skulle vara skönt att komma på det! Vill ju vara i nuet, ledig när jag ska och fylld med energi till jobbet.

Smörgåstårtan är nu lagd och i morgon ska vi mumsa upp en bra bit av den! Men före ska vi nog åka och mata fåglar med alla brödkanter som blev över!

Några random bilder:
P8130234
DSC00409
IMG_0035

Inga kommentarer: