torsdag 23 september 2010

Ålder

Sitter här och kämpar att hålla mig vaken *skrattar* klockan är ju bara tjugo i sex och jag är helt puft! Jävla kropp och förbannade sjukdom!
Hursomhaver för att motarbeta den oerhörda lusten att lägga sig och sova så sitter jag å surfar.
Då kom jag in på en sida som säljer kängor! Jag älskar ju kängor och tycker det är snyggt. Men jag känner att dels jag är för gammal och dels pga min profession att jag inte kan bara de äkta getta grip. De står för tok mkt fördomar och kulturer som är inte helt lämpligt som behandlare bli kopplad till. Sorgligt men visst måste man tänka till hur man ser ut även i detta yrke. Och yours truly lever på gränsen med mina piercingar, mörka hår och mörka kläder. Och detta gör så att för mig det blir otänkbart att ha kängor när jag jobbar iaf men just åldern, kan man bli för gammal för dem? Jag känner att jag nått mitt bäst före datum iaf *skrattar* har nog mest med mina egna fördomar att göra!
Snygga är dem iaf
image
1698 kr så blir de dina, om du inte har samma hinder som jag har!
 

Inga kommentarer: