onsdag 1 september 2010

Förra 1 september 2009:

Eftertänksam

Så här efter läkarbesöket så förstår jag hur illa berörd jag blev. Min mardröm är ju att de inte ska ta mej på allvar, skicka hem mej utan hjälp. Att mitt liv kommer att utspelas från min bäddsoffa för att jag inte kan röra mej. Va utlämnad man är där inne. Så när jag ska tillbaka dit så kommer min extra mamma följa mej in. Hon har på nått sätt tagit sig ann uppgiften att vara stöd. Mina egna föräldrar vet nog inte hur de ska hantera de hela, så deras sätt är att skjuta bort det, för minska det. Jag har slutat pratat med dem om va som händer med mej, varför jag inte kan jobba för jag har hört deras reaktioner och den vill jag inte ha igen. Jag förstår varför jag är en "bit ihop" person!
Nog med tråkigheter! Grattis igen Erika på födelsedagen! Älskar dej!
Idag ska jag ner på stan, jag har ett uppdrag! Varma mjuka skor (Ugg) och varma strumpor och vantar! Kanske lite tidigt men jag måste hålla värmen i fötter och händer för att inte bli stel och kan tänker göra det med stil banne mej! Kanske nya pluggs från Magic lines..hmm! Ska iaf ha en galet stor kopp med the och morotskaka!
Med pluggningen går det ganska bra, jag har allt jag behöver och jag har börjat med uppgifterna! Önskar mej en ny data...åååh himmel det hade varit great!


Det var vad jag skrev förra året detta datum. Hade kommit hem från Hudik och börjat min första kurs. Saknar verkligen alla i klassen, framförallt nu när jag inser att jag kommer inte få se dem live ( har alla på facebook ) och det suger. Fick verkligen mina batterier laddade med dem.

Vad händer detta datum, inte mkt! Sjuk, öroninflammation. Sitter mest i soffan och kikar på dålig tv! Jag får nippran av att bara vara hemma och inte kunna göra nått pga huvudvärk, feber och idiotiska örat som dunkar!! Grr arrrrggh….och glassen är slut dessutom!
 

Inga kommentarer: