torsdag 30 juli 2009

Sjuk

Är sjukskriven...fan...
Kämpade mig upp till jobbet trots att jag hade väldigt ont men när vi väl ska dela upp arbetsuppgifter så börjar jag gråta, hatar hatar att gråta framför andra! Och inser att det går inte längre... Så jag ringde och begärde akut tid hos min läkare. Sitter hos honom och pratar länge och han får väl mej att förstå att jag är sjuk och jag måste bete mej efter det just nu istället för att ignorera problemet. Och han sjukskrev mej. Fan..detta är det sista jag vill men jag inser ju att det är inte hållbart längre..min kropp vill inte bli lurad längre. Så nu sitter jag med ångest över att jag lämnar mina arbetskollegor i sticket och ekonomin..hur blir det med den? Fan..fan fan fan fan fan fan fan och helvetes jävla skit!

/ en väldigt ledsen Sara

Inga kommentarer: