onsdag 8 juli 2009

För farre på ti´n

Igår träffade jag en annan läkare, min husläkare. Och äntligen var den nån som tog mej på allvar, så nya blodprover och röntgen å bort med att det skulle vara muskelinflammation vilket jag inte trodde att det var från start! Ska tillbaka på Torsdag för att få reda på vad proverna visade.
Det kändes väldigt skönt att läkaren förstod bara av att läsa journalen att jag måste ha ont och sen efter undersökningen säga att han tror mej. Den andra läkaren har mest bortsett att jag skulle ha ont i lederna för jag var för ung för det och började bli irriterad över att jag kom tillbaka hela tiden. Jaja det tog 7 månader innan nån hörde mej men nu är jag hörd så får vi se vad proverna säger!
Den nya värkmedicin jag fick så får man absolut inte dricka alkohol 1 dag innan man tar en tablett och två dagar efter! Så det kommer bli en vitmånad vilket jag välkommnar, inget jag saknar ändå! Jag kan boogie woogie nykter ;S

2 kommentarer:

Maria sa...

härligt sara :-) hoppas du får ett svar så du slipper undra och jobba i motvind mer...kramizz

GSUS sa...

En vit månad. Hmmmmmm... =)

Det låter bra med läkaren iaf. hoppas att du får bukt på det där jävligt snart!