torsdag 15 januari 2009

Lite error i burken

Jag har svårt att ta beröm, blir mest bara tyst eller slänger ut ett -Ja...okej...! Och det är inte det att jag inte tar åt mej, känns bara som att det är nån annan de pratar om. Vad säger jag, -tack, va snällt... eller -Äsch da, ibland så! Jag tycker allt låter korkat..Åh jag är en tönt. Måste öva mej eller nått! Men ärligt va säger man tillbaka...ågren

Annars har det varit en sån otroligt givande vecka. Praktiken låter mej vara på möten och utbildningar, planeringsdagar, använda mej av metodik. Fick vara med på ett möte med en läkare som total imponerade just hur han pratade och fick klienten att förstå. Så otroligt inspirerande. Jag tror att denna vecka och just alla möten och utbildningar har gett mej ett bättre mål hur jag vill vara som behandlare. Men även hur jag måste ta hand om mej själv på min fritid. Jag måste lyssna på mej och ge mej egentid, vilket jag har svårt för.

I morgon Fredag, helgen nalkas. I morgon ska jag vara hemma och ta igen mej. Göra det mysigt med tända ljus och god mat. Lördag är jag medbjuden på tjejkväll. Söndag ska jag försöka ta mej ner på stan och träffa vänner.

Så går det när haspen är på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu lämnar jag avtryck här,hoppas din helg blir fin och att du njuter av din lediga fredag./Indy