måndag 12 januari 2009

Herre farre

Haft en väldigt givande praktik dag. Fick vara med om olika möten och fick mer ansvar. Har nog växt en cm iaf.
Som denna sanna pensionären jag är kommer jag nog gå och lägga med 21.00 varje kväll. Galet trött om kvällarna, dubbeldiagnoser kör slut på en *skratt*
Hatar att vara så här trött, jäkla underbara mörka vinter.

Har ont på konstiga ställen tex höger ringfinger har gjort om i 3 veckor nu och underhöger främre trampdyna gör ont..kommer jag att dö nu? Nej men allvarligt, va fan gör det ont för?

Satt och kollade på Cheaters (ja..jag vet, men jag tycker det är en smula underhållande) och programledaren vart knivskuren av den otrogna sambon. Jag var helt godsmacked! Va i hela farre lixom. Känner mej nog fortfarande lite chockad.

1 timme kvar till sängdags..wohoo

Inga kommentarer: